Sunday 9 September 2012

Introduction of Miss Hijab Novelista



Assalamualaikum!

Hye! Hye! Hye!
Baiklah. Saya nak buat biodata saya dengan blog kembali.
Jadi, saya buat dalam bentuk yang lebih kemas dan mudah dibaca sambil mendengar single terbaru J.Lo 
 
Main Bio :

Nama penuh : Syahirah Suhanna.
Nama glamor : Syahirah/Syirah/Suhanna/Nana/Anna.
Umur : Forever Young :)
Sekolah : Malaysia.

Bio yang tidak berapa penting tetapi saya 'gedik' mahu beritahu :

Hobi : Membaca, menonton tv, mendengar muzik, bermain internet.
Warna : Saya suka semua warna kecuali warna-warna yang suram. Terutama warna merah jambu dan kuning cerah.
Makanan : *fikir* Saya rasa, saya suka semua. Heheh!
Minuman : Oh Milo! Milo ais! >.<
Berat : Last timbang masa bulan enam kut. Berat saya ialah 48.5 kg
Tinggi : *dengan penuh bangga* XD Tinggi saya ialah 162 cm.
Subjek : Semua. (Sejarah pun?) Yup. Sejarah pun. Hahah.. Oh ya. Saya tak suka Sains. :P

Bio yang agak penting dan semua patut tahu supaya tidak muntah merah jambu polka-dot :

Hobi yang dianggap penting : Menulis, menulis dan menulis..
Akaun laman sesawang : Facebook, Twitter, Blogger, Gmail, Yahoo, Skype.
Sikap : Saya suka tegur orang dalam chatbox. Kadang-kadang saya rasa sikap saya annoying pula. Tapi, saya suka orang yang layan saya. Hahahah! :P Tapi... Saya paling tak suka orang suka kacau saya. Itu memang nak kena block. -.- Saya suka buat semua yang ada dalam facebook dan twitter. Tapi, saya tak suka main farmville apa semua tu. Sorry to say. :P Okey. Itu saja kut.

Wah.. Pendek entri saya. Tak best kan? XD
Okey, saya sambung.

Sekarang ini pukul 2:56 pagi pada 9/9/2012. 9/9 ? Cantik nombor. :P
Dan saya sedang menulis sambil tengok cerita 'Taken in Broad Daylight' di saluran 702.
Cerita ini berdasarkan kisah benar. Kisah berkenaan gadis berusia 17 tahun yang diculik ketika di pusat membeli-belah. Gadis bernama Anne Sluti diculik.
Diculik key.. Diculik. Diculik.. *dah tak ada idea mahu cakap apa* -.-

Uols. Di pusat membeli-belah tu. Anne pun baru 17 tahun.
Kalau kita dekat Malaysia ni pun SPM belum lepas.
Inikan pula uols nak having fun pergi pusat membeli-belah dengan kawan-kawan lah, nak dating lah, nak itulah, nak inilah.
Uols tak takut? :P
Berhati-hatilah ya. Nanti kalau saya rajin dan baik, saya buat entri berkenaan 'culik' ya? XD

Itu sahaja daripada saya.
Sekian~
Assalamualaikum. :)

p/s: sebenarnya saya sudah habis tulis entri. Tiba-tiba pada pukul 3:08 a.m. , rasa macam ada gegaran 3 kali. Boleh tahan kuat. Kalau mahu kata ayah atau mama hendak menakutkan saya supaya saya pergi tidur, memang mustahil kerana gegaran itu terasa dari bawah. Okey, takut! Nauzubillah!

Shining the Lightning
Syahirah Suhanna
    -@captainsuhanna

No comments:

Post a Comment