Friday 14 September 2012

Jamuan hari raya and others


Assalamualaikum.

Hai! Hai! Hai semua!
*lambai tangan ala-ala Duchess of Cambridge*

Pagi tadi, seperti kebiasaan kena bersiap macam rocketgirl.
Biasalah, nanti lambat pula nak pergi sekolah.

Dekat sekolah, kena buat persembahan pula.
Nyanyi lagu hari raya.
Okey, sampai sekarang lagu tu 'melekat' dalam kepala. -.-

Sambil tu ada RTM datang.
Okey. Masa tu dah senyum macam kucing. Malu!

"Walhal diorang bukannya datang nak temu ramah kau pun. Perasan je lebih."

Eh, for the first time kau betul Peah.
Rasa macam nak baling lesung batu!

Nama entri je Jamuan Hari Raya.
Tapi tak ada gambar masa jamuan pun.
Ops! Lupa bawa kamera. Heheh!

Tadi, sempat jugalah mahu melaram dengan baju pink dan selendang hitam.
Hahah! Rasa nak lenguh pegang kemera.
Err.. Okey, sudah tidak tahu mahu bilang apa lagi.

Entri seterusnya baru saya tunjuk, tayang dan semua tu. :p
Eh.. Senior ajak pergi program Gempak Starz.
Sambil tu boleh tengok wayang dan jalan-jalan.

Tanya ayah, ayah terus bagi.
Tanya mama? Err.. masa nak pergi baru bagitahu sebab kalau sekarang mesti tak bagi.
Heheh.. Taktik ni selalu berjaya.

Lepas saya tanya ayah pasal outing dengan senior tu,
saya terus tanya ;

Saya : Ayah! Nanti bila pergi KL, pergi lowyout ya.
Ayah : Okey.
Saya : Lepas tu, beli kamera, laptop dengan handphone. XD
Ayah : *senyap*

Okey, tak jawab pun. -.-
Minta 3 gadget saja. XD

Okeylah, sampai di sini sahaja. (Macam ada yang tak kena dengan ayat ni)
Okey uols. Bye.. 
Asssalamualaikum. :)


Shining the Lightning
Syahirah Suhanna

@captainsuhanna

No comments:

Post a Comment